Male 32b MCU - jake, ktere, ci?

Čtvrtek Říjen 13 19:26:24 CEST 2016

S jakym HW to pouzivate?
Ja to zkousel zatim s STLink a chodilo to skoro samo,  jen to zatim
neslo pro ten modul s CM7, tam jsem to musel obejit pres Open OCD.
Pouzivam EMBitz, ted se mi zacla vnucovat nova verze, kterou jsem ale
jeste nezkousel. Pro STM32Fxxxx je pouzitelny pruvodce, ktery vytvori
projekt s SPL, CUBE se da take snadno  naimportovat.
Podle mych zkusenosti je to celkem nenarocne a funguje to dost dobre,
vyhodou je take jista podobnost s MSVS, klavesove zkratky atp.