Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Říjen 10 17:57:29 CEST 2016

Zdravim,
 cvicne jsem si zkusil to magneticke pole.. uzka smycka z dratu a 1k v serii pripojena ke generatoru nastavenem na 1Vpp, 1Hz. Obdelniky jdou pomoci fluxgate senzoru (FLC 100) krasne videt, kdyz je vse umistneno v magnetickem stineni. U kalkulacky by asi zalezelo jak ma to napajeni na dps roztahane, jestli by tam byl usek cesty, ktery by alespon kousek "svitil" a dalo se podle toho neco lokalizovat a take jestli by sel pro ucely testu pouzit pro napajeni te kalkulacky rozumne rychly/pomaly obdelnik - kvuli indikaci - zobrazeni..
Pokud dojdou moznosti, muzeme to vyzkouset, jestli se nepletu sidlim o 7 pater pod zadavatelem :-)
 Termovizi pouzivame take, ale moje zkusenost je, ze na clenitych DPS je problem s emisivitou, chce to pak nejake ty joule spalit...
 V. Petrucha