ESP8266 esp-3

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 29 09:57:32 CET 2016

K tomuhle jsem se ještě nedokopal, jen nad tím přemýšlím. NodeMCu ESP12
mám objednané, ale ještě nedorazili (doufám, že do vánoc dorazí).

mám zatím jen ESP01.

Chci se zeptat, jedna věc mi není jasná, když budu programovat ESP alá
arduino, jak tam dostanu ten nový fw? Normálně přes serial s uzemněným
GPIO0 pinem?

A jaký je ten nodemce firmware?

Díky

Petr