ESP8266 esp-3

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Listopad 29 10:57:29 CET 2016

Mělo by to fungovat všude, protože se tomu pošle ten prvotní nejjednodušší dotaz (tuším /?! nebo tak nějak) a on bezhlavě 300 Baudama vychrlí všechny své public přístupné proměnné. Myslím, že při odečtu dělají přesně tuhle operaci do toho svého terminálu (v odpovědi je i číslo odběrného místa, takže IMHO tupě sbírají a ve firmě to přesypou do nějaké databáze).

Jakub Šerých

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Coufal
Sent: Tuesday, November 29, 2016 10:38 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: ESP8266 esp-3

A to dlms funguje na všech elektroměrech, nebo si musím zavolat chlápka z eonu, aby mě to zapnul?

Dne 29. 11. 2016 10:33 napsal uživatel "Marek Coufal" <marouncz na gmail.com<mailto:marouncz na gmail.com>>:
Ten elektroměr je super, taky bych rád detaily. Hlavně ten webserver a způsob zaznamenávání. A když už se to tady řeší, máte radši mqtt služby jako adafruit io a thingspeak, nebo custom made webserver. Chápu, že na zaznamenávání dat, rozsvícení ledky apod. Vystačí webseever, ale když dojde na něco složitějšího....