Vymena 3x25A jistice u elektromeru B za C

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Čtvrtek Listopad 17 08:06:28 CET 2016

nebo elekrikare, co to s nima umi, ma tam nekoho znameho.
ten muze jistic vymenit na telefon a pak se uz jen dodatecne zaplombuje.
ono v podstane o nic nejde, ale nejde to hromadne povolit kazdemu.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, November 17, 2016 7:24 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Vymena 3x25A jistice u elektromeru B za C

Pred lety jsem to resil u kamarada u EONu, který ma truhlarskou dilnu a pri zapnuti nekterych stroju mu hlavni jistic vypadaval. Napred ihned rekli ne, pak se zacali vymlouvat na to, ze je to daleko od transformatoru a ze temi stroji bude zpusobovat poklesy v siti a tim problemy sousedum. Proto je u nas asi 10 let novy rozvod a nove trafo, nejak jsme je premluvili k premereni tech poklesu pri zapinani stroju a nakonec to povolili, ale byl to s nimi dlouhy proces.
Pokud tam nemate stroje s velkym zaberovym proudem a nedokazete, ze to doopravdy potrebujete, moc sanci tomu nedavam.

Martin Hanek