Arduino ESP8266 ryclost/verze

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Listopad 10 13:09:55 CET 2016

Dobrý den,

No, já mám notebook Acer One (10", Atom N550 1,5GHz, 2GB RAM, 128GB
SSD), který nosím v batohu, když náhodou potřebuju počítač. Na něm mám
nainstalované Win7 a Linux Mint 18 Cinamon. Programy jako Mozilla,
LibreOffice atd na tom běží přibližně stejně. Problém ale je, když si
chci přehrát nějaký film. Ve Windows si přehraju i 1920x1080, ale v
linuxu je problém přehrát i film 720x300  :-(  V Linuxu je přehrávání
trhané.

Ne rychlých počítačích s velkou pamětí asi rozdíl mezi Win7 a Linuxem
nepoznáš, ale na tom pomalém notebooku je vidět, že Linux má větší
nároky než Win7.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip