Arduino ESP8266 ryclost/verze

Čtvrtek Listopad 10 12:43:55 CET 2016

Mel jsem na mysli prave tyto piny, pripojuje se na ne SD karta ktera tak
funguje megasvizne proti klasickemu pripojeni pres SPI.
Cert ale vi, co to dela z hlediska ruseni a vyzarovani na techto
slepeninach...
Ten CH340 mi nedela nikde problemy, nevadi mi.
Win 10 naopak zacinam povazovat za nepouzitelny OS, jejich hodiny
trvajici updaty spocivajici v podstate preinstalaci celeho OS me
zacinaji desit, vzdycky prestane neco fungovat a ted si vemte, ze se vam
to stane s dulezitou aplikaci nekde v zahranici. Nedavno mi to naprosto
znefunkcnilo starsi HP pavilion 10, proste byl nepouzitelne zpomaleny,
casto se ani nehejbala mys.
Nakonec jsem to smaznul a dal tam Win7, s kteryma funguje bez
problemu...  Abych nakonec nemusel na stara kolena prejit na Linux
(jestli je to teda v soucasne dobe nejaka vyhra?)