Re: Balík z Aliexpressu nedorazil, ale je doručen

Pikulik picom na volny.cz
Čtvrtek Listopad 10 09:56:31 CET 2016

Zásilku může reklamovat odesilatel, a nebo příjemce, pokud má originál
podacího lístku :-)

V Praze na poště mi ukradli dvě zásilky (sami se velmi neochotně
přiznali) Reklamovat jsem to nemohl a Číňana to nezajímá protože zásilka
má stále status doručování a s reklamací se nebude zabývat