Re: Balík z Aliexpressu nedorazil, ale je doručen

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Čtvrtek Listopad 10 10:47:29 CET 2016

No já teď mám nemilou zkušenost s českiu poštou.
Nedávno jsem objednal cca 40 věcí z ebaye a po cca 3 týdnech začaly
dorážet. Každý den sem měl ve schránce kolem 5-7 obálek. Všichni víme, že
ty čínské obálky vypadají stejně a dá se na 1. Pohled říct, že je to z
číny. No a když nám každý den chodilo takové množství věcí, tak se s tím
česká pošta neobtěžovala třídit a všechno, co bylo z číny házela nám do
schránky a tím pádem už se k nám dostaly 3 dopisy, které byly určené pro
někoho jiného(většinou v okolí 2 ulic), takže jsem obvolával lidi, aby si
pro zásilku přišli k nám domů