[OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Květen 14 22:32:21 CEST 2016

Do malych letadel se porad leje low-lead benzin bez eko aditiv co nam nuti stat do aut. Takova cesna klidne v nouzi poleti i na bezolovo 95, ale ty ruzne radoby eko pridavky ze zakona zerou tesneni v motorech.