<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html charset=utf-8"></head><body style="word-wrap: break-word; -webkit-nbsp-mode: space; -webkit-line-break: after-white-space;" class="">Do malych letadel se porad leje low-lead benzin bez eko aditiv co nam nuti stat do aut. Takova cesna klidne v nouzi poleti i na bezolovo 95, ale ty ruzne radoby eko pridavky ze zakona zerou tesneni v motorech.<div class=""><br class=""></div><div class="">T<br class=""><div class=""><br class=""></div><div class=""><br class=""><div><blockquote type="cite" class=""><div class="">On 14. 5. 2016, at 19:23, Pavel KREJCI <<a href="mailto:krepa76@gmail.com" class="">krepa76@gmail.com</a>> wrote:</div><br class="Apple-interchange-newline"><div class=""><div dir="ltr" class="">Pokud vezmu plne obsazeni auta, tak u beznych aut to vyjde podobne ne?<div class="">Mozna i ve porspech auta.</div><div class=""><br class=""></div><div class="">PK</div></div><div class="gmail_extra"><br class=""><div class="gmail_quote">Dne 13. května 2016 19:08 gatilo <span dir="ltr" class=""><<a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank" class="">gatilo@centrum.cz</a>></span> napsal(a):<br class=""><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 13.5.2016, 19:05:05<br class="">
<br class="">
Moderni letadla pro prepravu osob, maji spotrebu 2-2,5 l /osobu/100km.<br class="">
Srovnani s os. autem si jiste dokaze udelat kazdy sam.<br class="">
<span class=""><br class="">
S pozdravem Pavel<br class="">
  mailto:<a href="mailto:gatilo" class="">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz/" rel="noreferrer" target="_blank" class="">centrum.cz</a><br class="">
<br class="">
</span>--<br class="">
Zdeněk napsal:<br class="">
<div class="HOEnZb"><div class="h5"><br class="">
> Docela jste to s těmi odhady trefil. Podle záznamu letěl AN-225<br class="">
> rychlostí v rozmezí 700..900 km/h.<br class="">
> Možná bych lehce přidal na spotřebě. Udávají 18..22 tun/hod, což<br class="">
> bude pravděpodobně při ustálené letové hladině. Také poloviční<br class="">
> náklad znamená změnu hmotnosti „jen“ ze 600 na 500 tun. Ono dostat<br class="">
> těch 500 tun do výšky 10km bude asi energeticky nejnáročnější část letu (vychází mi cca 50 GJ).<br class="">
><br class="">
> Zajímavé by bylo porovnání s lodí, ale na to není dostatek informací o spotřebě.<br class="">
><br class="">
> Z.<br class="">
><br class="">
> From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" class="">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Slavomir Skopalik<br class="">
> Sent: Friday, May 13, 2016 6:08 PM<br class="">
> To: HW-news<br class="">
> Subject: Re: [OT] Prevoz raketoplanu na zadech letadla<br class="">
><br class="">
> No ono to neni zas tolik.<br class="">
> Normalni kamion o nosnosti 25t ma spotrebu ~ 40l/100 km.<br class="">
> Tezko rict, kolik ma spotrebu nadmer, ale pro orientacni priblizeni by to mohlo byt 5x vice<br class="">
> (jako ze to rozdelime na 5 malych casti).<br class="">
> Takze zde vyjde ~200l/100km.<br class="">
> Realna rychlost AN-225 muze byt cca 700km/hod.<br class="">
> Nalozen byl cca z 50%, tazke spotreba bude asi take niszsi, rekneme 14t/hod -> 2t/100 km.<br class="">
> Tj. spotreba "jen" 10x proti silnici.<br class="">
> Nicmene zde bude jeste redukce, ze letadlo muze letet primo. tj. bylo by to horsi "jen" ~6-7 krat.<br class="">
> Nicmene realna cisla se asi nedovime.<br class="">
> Slavek<br class="">
> Ing. Slavomir Skopalik<br class="">
> Executive Head<br class="">
> Elekt Labs s.r.o.<br class="">
> Collection and evaluation of data from machines and laboratories<br class="">
> by means of system MASA (<a href="http://www.elektlabs.cz/m2demo" rel="noreferrer" target="_blank" class="">http://www.elektlabs.cz/m2demo</a>)<br class="">
> -----------------------------------------------------------------<br class="">
> Address:<br class="">
> Elekt Labs s.r.o.<br class="">
> Chaloupky 158<br class="">
> 783 72 Velky Tynec<br class="">
> Czech Republic<br class="">
> ---------------------------------------------------------------<br class="">
> Mobile: <a href="tel:%2B420%20724%20207%20851" value="+420724207851" class="">+420 724 207 851</a><br class="">
> icq:199 118 333<br class="">
> <a href="skype:skopaliks" class="">skype:skopaliks</a><br class="">
> <a href="mailto:e-mail%3Askopalik@elektlabs.cz" class="">e-mail:skopalik@elektlabs.cz</a><br class="">
> <a href="http://www.elektlabs.cz/" rel="noreferrer" target="_blank" class="">http://www.elektlabs.cz</a><br class="">
> On 13.5.2016 17:14, Zdeněk wrote:<br class="">
><br class="">
> Na druhou stranu, přepravoval 120 tun železa přes půl zeměkoule při spotřebě<br class="">
> 20 tun paliva za hodinu, to není zrovna ekologické řešení. Kam se na to<br class="">
> hrabe dieselgate...<br class="">
><br class="">
> Z.<br class="">
><br class="">
><br class="">
><br class="">
<br class="">
<br class="">
<br class="">
</div></div><div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br class="">
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.hw.cz/" rel="noreferrer" target="_blank" class="">www.HW.cz</a><br class="">
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" class="">Hw-list@list.hw.cz</a><br class="">
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank" class="">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br class="">
</div></div></blockquote></div><br class=""></div>
_______________________________________________<br class="">HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.hw.cz" class="">www.HW.cz</a><br class=""><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" class="">Hw-list@list.hw.cz</a><br class="">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br class=""></div></blockquote></div><br class=""></div></div></body></html>