STM32L, STOP mod a spotreba

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 21 12:22:12 CET 2016

Lze si to vysvětlit tak, že když periferii vypnu tím, že jí odstavím
hodiny a pak jí opět zapnu mohou registry té periferie "zapomenout"
zapsané hodnoty ? Nebo se dokonce registry nějak vynulují ?
Zatím jsem to nepotřeboval, tak se ptám s čím je třeba počítat. Tahle
informace je asi někde zahrabaná v RM, nechce se mi to hledat a je
vidět, že tady se tím lidi zabývají.

Mrazík