STM32L, STOP mod a spotreba

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 21 12:44:47 CET 2016

>Lze si to vysvětlit tak, µe kdyµ periferii vypnu tím, µe jí odstavím
>hodiny a pak jí opět zapnu mohou registry té periferie "zapomenout"

Nie, hodiny nie. Ale ked odstavim napajanie jadra tak pochopitelne registre
nabehnu v neznamom stave. Ergo, v STOP mode su tie registre zachovane, v
STANDBY mode nie.

>Nebo se dokonce registry nějak vynulují ?

No nevynuluju sa, ak nie su vynulovane explicitne alebo explicitnym resetom
prislusnym bitom v RCC.

>Zatím jsem to nepotřeboval, tak se ptám s čím je třeba počítat. Tahle
>informace je asi někde zahrabaná v RM,

Nie je nikde zahrabana, je to explicitne napisane v kapitole Low-power
modes, pre kazdy mod zvlast v prislusnej kapitole (hladajte nieco ako "
Internal SRAM and register contents are preserved" apod.).

> je vidět, µe tady se tím lidi zabývají.

Ja konkretne sa tym nezaoberam. Raz som sa pokusil o Sleep mode (t.j.
najnizsi rezim) ale ta moja aplikacia je taka, ze jednak sa mi to aj tak
kvoli funkcnosti dost casto zobudza takze uspora energie je miziva, druhak
v aplikacii je elektriny dost :-)

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list