Pozor na sifrovaci viry

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Březen 2 20:07:48 CET 2016

Tak zalohovani a nastaveni opravneni jsou dve ruzne a v podstate spolu
nesouvisejici veci.

Mimochodem jak by se zachovalo prirustkove zalohovani v okamziku, kdy by
neco zacalo sifrovat data?

Respektive uz jsem se ptal...jsou ty sifrovaci viry schopne zasifrovat i
disk nasdileny pres sambu? Jde mi o to zda se sifrovani deje na urovni
fyzickeho pristupu k disku a nebo zda je to na nejake vyssim levelu.
Predpokladam, ze zasifrovat partisnu na ext4 neni to same co zasifrovat
ntfs.

RV