Pozor na sifrovaci viry

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Březen 2 19:52:12 CET 2016

Pracovni slozky ano, ale zalohovani je vhodne udelat pod jinymi
uzivateli do jinych slozek, kam bezne pristup neni nebo pouze pro cteni.
Profi verze Windows dokonce obsahuji Backup uzivatele, kteri jsou na to
urceni. Maji pristup i k datum jineho uzivatele a nejsou videt na
prihlasovaci obrazovce. Kdy jim nastavite heslo a pristup do zalohovaci
slozky, tak pod jejich uctem muze bezet zalohovaci program, ale nikdo se
jimi nedokaze prihlasit.

Martin Hanek