STM32 bootloader

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 20 19:15:39 CEST 2016

presne toto robi (bootloader + seriovy port) maple mini, co je
inkarnacia Arduina do STM32, dnes udrziavana v projekte STM32duino.
Je mozne, ze bude netrivialne to najst/ocistit/vykostit/upravit, ja
som to velmi neskumal.

http://www.stm32duino.com/
https://github.com/rogerclarkmelbourne/STM32duino-bootloader
https://github.com/rogerclarkmelbourne/Arduino_STM32