STM32 bootloader

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červen 28 23:49:26 CEST 2016

Tak jsem nainstaloval Arduino IDE, nastavil ho pro STM32, nahrál maple
mini bootloader, zkompiloval projekt atd. Celý tento řetězec funguje.
Program se nahraje pomocí dfu-util. Virtuální sériový port funguje
(funkce serial.print v Arduinu). Takže nyní stačí jenom připojit STM
přes USB bez STlink nebo serial/USB převodníku a může se nalít program
a rovnou provádět jednoduchý debug (přes sériový port) což byl cíl.
Ostatně takto asi funguje originální Arduino (nedělám s ním). Teď už
jenom vypreparovat serial.print, abych toto mohl nastavit např. v
Eclipse bez Arduino knihoven a Arduino prostředí...

Našel jsem soubor
Documents\Arduino\hardware\Arduino_STM32\STM32F1\cores\maple\Print.cpp
Ale z toho není vůbec zřejmé co to dále dělá. Akorát se to odkazuje na
funkci write...

Nemám raději googlit stm32f1 vcp printf? Je to to samé co dělá serial.print?