OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Červen 13 22:13:51 CEST 2016

Mám deset let Stream jeste bez MP3 a za tu citlivost bych nekoho zabil, a to
mam klasickou
prutovku, jsem rad, ze uz se dodavatel polepsil :-) A to preladovani, u toho
Streamu, jsem musel

vypnout protoze preladoval nevim podle jakych informaci, ale byl schopny mi
preladit na

jinou frekvenci, ktera vysila nektery hodiny jinak... Ale to si myslim, ze
je spis problem,

nevim jak to funguje, ale ze to vysila ja jsem ta a ta stanice a tady je
moje frekvence

a asi tezko radio resi, ze CernaHora na Libereckem vysilaci vysila jinak
nektery hodiny..

Kazdopadne to co pisete vypada hodne moc prijemne.

Zdenek Aster