OT: az podezrela citlivost autoradia Swing

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Červen 14 08:20:00 CEST 2016

Podla mna to robi podla RDS, nazvu stanice asi. U mna preladuje v
pohode, akorat FunRadio preladuje v mojej oblasti medzi 3mi frekvenciami
a to tak, ze vzdy poskoci hudba o sekundu dalej alebo dozadu. Asi to
maju zle zosynchronizovane alebo co.

--
iko

Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.