Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 3 20:24:27 CEST 2016

Já používám banana PI
http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-Original-Banana-PI-Dual-core-1GB-Memory-10-100-1000-Ethernet-SATA-interface-powerful/32229902441.html
To je skoro stejná deska jako ta tvoje, tahle má pájecí plošky pro
kondenzátor na zálohování RTS a má na sobě RTC
Tady na konci je fotka toho mojeho s kondenzátorem:
http://forum.lemaker.org/forum.php?mod=viewthread&tid=291&extra=page%3D1&page=4

Jako všechny i tenhle bootuje z SD karty, ale na kartě mám jen loader
(uboot) a konfigurák uEnv.txt, vlastní operační systém je na sata disku.
(já tam mám SSD a ten netrpí na ohoblování jednoho sektoru)