Re: Raspberry Pi vadná SD karta vs. OLIMEX a jiné jednodesky

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Úterý Červen 7 00:19:04 CEST 2016

Tady v té přednášce Pavla Píši - nenechte se zmýlit titulkem, je ve
většině času popis modifikace sytému pro raspi, aby šetřil kartu, čili
běh z ramdisku, nfs síťového disku a tak dále ...

https://youtu.be/I_4cAhW46dM

Stojí za shlédnutí

Jakub Ladman