ked je slaby istic...

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červenec 20 13:36:18 CEST 2016

On Wed, 20 Jul 2016, Pavel Troller wrote:

>  - Stala tesne u okna
>  - Do okna byla vyriznuta kruhova dira presne odpovidajici prumeru vyfukove
> roury klimy a zatesnena papiry/hadry
>  - Vyfukova roura byla vedena nejkratsi cestou do vyrizle diry v okne (zbytek
> byl odriznut, nebot by visel jako metrovy chobot ven z okna a to by nepusobilo
> esteticky :-) ).
>  - Pravidelne (tak 2x denne) se vylevala vnitrni nadoba, ktera se stale plnila
> velmi peknou, cistou, patrne i destilovanou vodou :-). Nadoba mela tusim 5l
> a neveril bych, ze z toho vzduchu se za jednu osmihodinovou smenu stihne dostat
> [...]

Tohle se mi stalo v situaci kde nebylo mozne nasavat vzduch zevnitr
ale  byly dve diry ven - jedna sani druha vyfuk. Ono to normalne tu
zkondenzovanou vody stiha rozpustit z vyfucet v tom horkem vzduchu
co jde ven, ale v lete kdyz byly bourky a vlhko tak jsem s tim vytopil
mistnost dole. Musel jsem tu klimu provozovat postavenou v nadobe,
za vikend to dalo >20l vody.

Nicmene normalne v kanclu kde se nasava z chodby a vyfukuje oknem
se zadna voda nesrazi - vsechno to stihne vyfucet v horkem vzduchu.