ked je slaby istic...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Červenec 20 09:41:58 CEST 2016

Zdravim,
  tuto (jinou, ale principialne velmi podobnou) klimu jsme provozovali
v kancelari na nasem davnem pracovisti tez. Musim rici, ze relativne slusne
fungovala, kdyz:
  - Stala tesne u okna
  - Do okna byla vyriznuta kruhova dira presne odpovidajici prumeru vyfukove
roury klimy a zatesnena papiry/hadry
  - Vyfukova roura byla vedena nejkratsi cestou do vyrizle diry v okne (zbytek
byl odriznut, nebot by visel jako metrovy chobot ven z okna a to by nepusobilo
esteticky :-) ).
  - Pravidelne (tak 2x denne) se vylevala vnitrni nadoba, ktera se stale plnila
velmi peknou, cistou, patrne i destilovanou vodou :-). Nadoba mela tusim 5l
a neveril bych, ze z toho vzduchu se za jednu osmihodinovou smenu stihne dostat
tak 10l vody.
  - Okna a dvere se udrzovaly co mozna zavrene.
  - Klima byla na beznem kancelarskem rozvodu (do UPS zasuvky nam ji zapojit
nedovolili :-) ) a dodatecne chlazeni jistice nebylo treba realizovat :-)
  Byli jsme te klime velmi vdecni za funkci. Ono kdyz je venku 35C a vevnitr
taky, otevrenim okna neziskate opravdu nic, spise naopak...

Zdravi Pavel