OT Snecci vajicka v akvarku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Leden 17 10:04:09 CET 2016

To je hloupost...vodni sneci jsou jako zdravotni policie...likviduji jen
prebytky. Pokud byste neprekrmoval, nebo nepresvicoval (zelene rasy) tak
budou sneci naprosto v rovnovaze. Navic pro nektere ryby je to pochoutka
a doplnek stravy.

Navic snekum se nelze vyhnout - driv nebo pozdeji je prinesete s nejakou
kytkou. A durazne varuji pred pripravky na jejich hubeni - je to to same
jako kdyz si do akvarka date kus medeneho dratu - med je silny toxin pro
vodni bezobratle...otravite si tim, ale cele akvarium.

RV