OT Snecci vajicka v akvarku

iko iko.ikoon na gmail.com
Neděle Leden 17 09:33:30 CET 2016

No, slimaci su svine.

Som si zakladal akvarium a ja blbec som kupil 4 kotulky velke. Za cas pozeram s radostou, aha, babatka, tak 11 kusov. Daroval som ich. A neskor, uz to bude rok co mam akvarko, som ich vyhodil tisice..., mozno aj cez 10tisic. Pomohlo mi vyhodit vsetko z akvarka, vymena vody, piesku...

Slimaky su svine.

Dňa 16. januára 2016 23:49:07 CET používateľ Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal: