OT: Maly frekv. menic pro motor 400W max

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 29 23:37:51 CET 2016

No vida, tak on takovou šílenost i někdo vyrábí.
Mají to celkem vychytané, rozběh řeší na na běžné frekvenci a teprve
se zpožděním případně frekvenci sníží.
Já bych si to teda nekoupil, ale je dobré vědět, že se to dělá.
Díky za info.

PL