OT: Maly frekv. menic pro motor 400W max

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pondělí Únor 29 22:22:25 CET 2016

Jeden jednofazovy menic doma provozuju na ventilatoru vetraci jednotky.
Neni s tim zatim zatim zadny problem. Osadil jsem Invertek E2

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: 29 February 2016 21:56
To: HW-news
Subject: Re: OT: Maly frekv. menic pro motor 400W max

Jednofázové měniče (tedy měniče s 1f výstupem) se prakticky nedělají.
A 3f měniče nemají rády nesymetrickou zátěž. Velký 3f měnič by malý 1f motor
asi zkousnul, ale malý měnič určitě ne.
Měnič na 1f motor je podivná konstrukce, protože ten kondenzátor bude
správně fungovat jen v nevelkém rozpětí frekvencí.

PL