Re: LED osvětlení kuchňské linky

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 24 17:25:50 CET 2016

 24.2.2016, 17:21:11

Slusna ledka dnes ma cca 90 lm/w. Kdyz vezmu v uvahu, ze beznej led
pasek protopi cca 25% vykonu v odporech, mel by svitit 300-350 lm.
Pokud nekdo prodava pasek 160lm, pak by patrilo prislusneho prodejce,
na tomto pasku povesit na nejblizsi kandelabr.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz