Re: LED osvětlení kuchňské linky

Čtvrtek Únor 25 18:58:18 CET 2016

Kupuju je tady
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=143534&name=osram-lcw-cqar-cc-lumq-5r8t-1-oslon-square
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=158145&name=osram-lcw-cqar-cc-mpmr-5j7k-1-oslon-square

mám z nich osvětlení celého baráku. Hliníkové tišťáky mi dělá Semach.
Mám tam předlohy pro tříledkový a sedmiledkový modul. Jestli by byl
zájem, mohu u nich domluvit, aby to z těch mých předloh dělali i pro
lidi tady z konference. Moduly vypadají takhle
http://vaelektronik.cz/images/led/moduly.gif
Jo a ještě bych někde vystavil data pro šablonu na pastu. Mám to ve
Formice a nebo pak Gerber. Patlat to bez šablony si už nedokážu představit.

Používám výše uvedené barevné teploty 3000 a 4500K a z nich kombinuju
barevnou teplotu podle libosti ... teda podle toho, co mi kam do baráku
schválí žena :-)

Anděl