Jak opravit zarovku

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Únor 8 14:33:26 CET 2016

Mne sa ten vecny hrot vo viacerych variantach vo viacerych spajkovackach
prepalit nepodarilo, a to som ich pouzival roky, niektore denne; jediny sa
mi podarilo znicit padom spajkovacky na zem.

Ale trafopajkovacku som na SMD nikdy nepouzival, a aj na vyvodove suciastky
len minimalne, v principe som ju pouzival len na kablovacky a spol.

wek