Jak opravit zarovku

Pondělí Únor 8 14:29:33 CET 2016

Dne 8. února 2016 14:07 Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com> napsal(a):

> sakra - Vy jste videl moji pajecku :)))

Takové kopyto se na seriózní práci nehodí. Pistolová páječka není na SMD
zrovna ideální a mizerným očkem to zazdíte úplně ;)

No ja mam nejake smycky snad nadelane do zasoby v krabicce, ale jsem
> setrilek a v posledni dobe spise rozebiram veci (vytezuju). Pri tom
> vytezovani - jak se smycka nesetkava tolik s novym cinem tak odchazi
> dost rychle (jsem zvyklej delat smycky z tenciho dratku - ne z toho kulu
> co byl original) a pri vytezovani se prepalujou rychle. Tak jsem si taky
> zlozvykl jim prodluzovat zivot tim zkroucenim. :)  No a ta jedna LEDka me
> nejak k vymene neprinutila a takhle jsem to odflakl.

Pořiďte si "věčný hrot":

http://www.gme.cz/vecny-hrot-k-trafopajecce-1-6mm-p730-498

Já osobně jsem ho použil jenom jednou a to bylo tak před 20 lety a pamatuju
se, že sice vydržel víc než obyčejný měděný drát, ale nakonec se přepálil
taky.

P.K.