Jaky byste chteli laboratorni zdroj

Úterý Únor 2 14:58:41 CET 2016

Takhle to ve školách chodí, učí na tom, co mají. Nemůžou si dovolit vyházet
přístroje, protože jsou zastaralé a na nové nemají, tak holt učí pořád
GPIB. Navíc když učitel nic jiného nezná.

Podle mě to ale stejně není důležité, škola jako příprava na budoucí praxi
nemůže lidi naučit všechno. Navíc fyzikální zákony se zas tak často nemění,
takže je např. jedno, jestli se student naučí změřit napětí na ručičkovém
měřáku a v práci dostane do ruky multimetr - jasně, bude mu trvat, než se s
ním naučí, ale zas tak složité to není a důležité je, aby věděl, co měří.
Protože pokud to bude pro něj španělská vesnice, bude to pro něj mnohem
větší problém než jestli umí ovládat konkrétní přístroj.

P.K.