<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Takhle to ve školách chodí, učí na tom, co mají. Nemůžou si dovolit vyházet přístroje, protože jsou zastaralé a na nové nemají, tak holt učí pořád GPIB. Navíc když učitel nic jiného nezná.<br><br>Podle mě to ale stejně není důležité, škola jako příprava na budoucí praxi nemůže lidi naučit všechno. Navíc fyzikální zákony se zas tak často nemění, takže je např. jedno, jestli se student naučí změřit napětí na ručičkovém měřáku a v práci dostane do ruky multimetr - jasně, bude mu trvat, než se s ním naučí, ale zas tak složité to není a důležité je, aby věděl, co měří. Protože pokud to bude pro něj španělská vesnice, bude to pro něj mnohem větší problém než jestli umí ovládat konkrétní přístroj.<br><br></div><div class="gmail_quote">P.K.<br></div><div class="gmail_quote"><br>2016-02-02 14:45 GMT+01:00 Daniel Valuch <span dir="ltr"><<a href="mailto:balu@k-net.fr" target="_blank">balu@k-net.fr</a>></span>:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Myslel som tym, ze nie vsade uz zachytili, ze za poslednu dekadu sa ponuka meracej techniky vyrazne zmenila. GPIB je uz v minorite a objednatelne ako specialna (draha) vybava a komunikacia sa robi cez spominany Ethernet/USB. Takze casto sa GPIB (alebo dokonca HPIB) stale uci ako najmodernejsia aktualna vec. Co samozrejme nie je pravda.<br></blockquote></div><br></div></div>