Powerbanka

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pondělí Prosinec 26 17:44:08 CET 2016

Ano, na mapník jsem chtěl také upozornit. Za jízdy na to bude lépe vidět než
na displej. Nehledě na to, že zobrazovaná plocha mapy bude větší než na
mobilu / tabletu.
Já bych papírovou mapu nezatracoval. Minimálně jako záložní řešení. Jediné
co neumí, je ukázat přesně aktuální polohu. V tom je mobil nenahraditelný.
Občas, když si na rozcestí nejsem jistý, tak zastavím kousek za rozcestím a
na mobilu ověřím, jestli jsem odbočil správně.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Monday, December 26, 2016 1:49 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Powerbanka

On Mon, Dec 26, 2016 at 01:27:43PM +0100, Pavel Hudecek wrote:
> Ale pochybuji, že se dá za jízdy na kole pohodlně vyndat z kapsy,
> rozbalit, podívat se, zabalit a dát zpátky:-)

Tak u "opravdových" cyklovýletníků jsem viděl na řídítkách takový mapový
držák, např:
https://www.velohanak.cz/cyklo/zefal-doomap-drzak-mapy-na-riditka/

Sám mam již letitý Garmin Oregon 300, tak nevím jak jsou na tom novější,
ale:
    * mám sice držák na řídítka, ale pokud se chci na něco podívat tak
      musím zastavit a na ten displejík brejlit zblízka, za jízdy je to
      většinou o ničem
    * mapy od Garminu jsou vektorové a překreslování při posouvání mapy
      je tragicky pomalé (možná je to u novějších typů lepší).
    * kvalita map v tom vektorovém formát je IMO nic moc ve srovnání
      třeba s mapami od Seznamu, které se mě osobně líbí hodně.

Já ten Garmin používám spíš jen jako tracker, výlet naplánovat na papírové
mapě nebo na notebooku na seznamových mapách a pak jenom tu a tam na Garminu
zkontrolovat kde odbočit. S větším displejem telefonu nebo na tabletu si to
plánování taky dovedu představit. Na Garminu nikoliv, je to moc malé,
nepohodlné. Jediné + Garminu je snad ta menší energetická náročnost a pak
mechanická odolnost.
--
Zito