Vtirani stribra jeste jednou:-)

Neděle Prosinec 11 13:51:33 CET 2016

No ten aceton byl asi v casti, kde otoneroval beznou DPS bez zapeceni a
strcil to do hrnce s acetonem, to je fakt.
Ale mit obvod na fotopapire mi neprijde uplne spolehlive ;-)
Stalo by za to vyzkouset, jestli to nejde udelat i na pruhlednou folii,
ta je takova festovnejsi.
tu pastu Silver Epoxy Adhesive AA-DUCT AD1 maji i na ebay a ali, ale
cena je nelidova i tam. Asi to ale pro tu srandu zkusim objednat ;-) Na
tuhle technologii se predpokladam tiskarna upravovat nemusi, nebo jo?