Vtirani stribra jeste jednou:-)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Prosinec 11 14:34:33 CET 2016

>Ale mit obvod na fotopapire mi neprijde uplne spolehlive ;-)

Urcite to nie je dokonale, nie nahodou sa tam babre s tou striebornou
pastou dvakrat.

A niekolkokrat sa tam zdoraznuje, ze tie drahy maju pomerne vysoky odpor na
stvorec.

Tiez pochybujem, ze to je neobmedzene ohybatelne - to je skor nudza nez
cnost, pretoze sa tlaci na pomerne bezne medium v beznej tlaciarni.

>Stalo by za to vyzkouset, jestli to nejde udelat i na pruhlednou folii,
>ta je takova festovnejsi.

Pointa je v tom, ze je rozdiel v prilnavosti tej striebornej pasty resp.
striebornych ciastociek na podklad a na tonerom zapatlanu oblast. Moze sa
napriklad ukazat, ze ta strieborna pasta nepojde rozumne zotriet z tej
folie. Tych folii je tiez vela druhov...

>Na
>tuhle technologii se predpokladam tiskarna upravovat nemusi, nebo jo?

Nie, ale viem si predstavit, ze nebude fungovat s kazdym druhom toneru.

wek