[MECH] Jak a cim vylestit PU lak?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Srpen 23 11:15:36 CEST 2016

Zdravim,

poridil jsem sobe ojetou kytaru a puvodni majitel ji pomerne necitlive pred
prodejem "ocistil", pravdepodobne houbickou na nadobi (ruce bych mu urazil).

Telo kytary je lakovane nejakym polyuretanem, takze lak je pomerne tvrdy a v
silnejsi vrstve, cca 2 roky stary (takze uz vyzraly), ale diky onomu
"vycisteni" jsou na nem matovana a jemne poskrabana mista. Rad bych to uvedl
do nejakeho lepsiho stavu, ale povrchovka nikdy nebyla moje silna stranka
(mym vrcholem byla vzdycky autobarva ve spreji a i tak to obcas stalo za
houby :)

Cim a jak to rozlestit? Lesticku nemam, takze to vidim na hromadu bavlnenych
hadru a litry potu - ale cim lestit? Brusna nebo lestici pasta, jake poradi,
vyrobce, dodavatel - opravdu se vubec neorientuju. Nebo jen necim, co
zatahne ta matovana mista, lesk jim nevrati, ale zmizi ono zesvetlani,
typicke pro matova mista, neco jako byval (nebo snad jeste je) Displex na
mobily? Nebo na to nakydat neco z autokosmetiky?

Samozrejme rad bych to v 1A stavu, ale v podstate by mi asi stacilo, kdyby
to nebylo tak videt (ale pilo by mi to krev, to uznavam) - ja k tomu urcite
taky nejaky ten sram casem pridam.

Diky.
Pavel Kutina