Re: Ulrazvukový mikrofon

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Srpen 23 09:27:40 CEST 2016

Ten MEMS je dobrý nápad, jak analogová, tak digitální verze by měla
chodit do 80kHz. Z té digitální se dá udělat analog dost jednoduše - na
výstup dáte analogovou dolní propust, třeba jen RC článek. Ale asi bude
problém s dynamikou. Zkoušel jsem MEMS co je na F4 Discovery kitu a
nepodařilo se mi z toho odstranit šum tak, aby to bylo použitelné.
Nakonec jsem usoudil, že to bude asi vadný kus a dál se tím nezabýval. S
digitálním MEMS se asi dá dost vyblbnout, takže mnoho zdaru.

Mrazík