LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Srpen 13 19:21:13 CEST 2016

Pokud používáte gnu binutils, v linker skriptu bývá definován symbol

     _etext = .;        /* define a global symbols at end of code */
což je skutečný konec programu. A aby to nebylo tak jednoduché, tak ve
flash je za tím ještě oblast, v níž jsou hodnoty inicializovaných
globálních proměnných, takže musíte připočíst ještě celkovou délku sekce
.data. Tedy něco jako _totalbytes = _etext + (_edata - _sdata).
To by mělo odpovídat celkové délce *.bin souboru.

Mrazík