LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Sobota Srpen 13 19:47:00 CEST 2016

No a este jednoduchsie je si v tom linker scripte pridat nejaky svoj vlastny symbol za tie inicializatory.

wek

-----Original Message-----

From:  Miroslav Mraz <mrazik at volny.cz>
Subj:  Re: LPCxpresso+11U68: Jako poznat konec obsazene flash?
Date:  Sat 13. Aug 2016 19:21
Size:  1K
To:  HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Pokud pou¾íváte gnu binutils, v linker skriptu bývá definován symbol

     _etext = .;        /* define a global symbols at end of code */
co¾ je skuteèný konec programu. A aby to nebylo tak jednoduché, tak ve
flash je za tím je¹tì oblast, v ní¾ jsou hodnoty inicializovaných
globálních promìnných, tak¾e musíte pøipoèíst je¹tì celkovou délku sekce
.data. Tedy nìco jako _totalbytes = _etext + (_edata - _sdata).
To by mìlo odpovídat celkové délce *.bin souboru.

Mrazík