jak funguje tahle spojka ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 9 22:31:27 CEST 2016

> Tuhle vec, jsem az do dneska neznal,

No, vlastne ani ja, takze dakujem ze ste ma na to upozornili :-)

>Mate pravdu, mohl jsem googlit, ale vasich schopnosti, v tomto smeru,
>asi nedosahuji, rozhodne ne za 10 s. :-)

No, mozno to nebolo celkom 10s, mozno to bolo skor 15s... ;-) No dobre, tak
to bola minuta ale viac uz urcite nie :-D

> Tady ale nejsou ty okrajove krouzky z lepidla ktere to ma utesnit.

No cojaviem, tie kruzky tam sice nie su ale mozno je to plne lepidla...
tazko povedat, asi ani nie, ak sa tym nechvalia. U tych "origo" u
niektorych (vacsiny? nemam chut to studovat) je aj v strede farebny
kruzok, a ten zase ma za ulohu indikovat ze to bolo dostatocne prehriate.
V kazdom pripade to, ze u toho TME k tomu nie su ziadne blizsie data, by
ma dostatocne odradilo - asi rovnako ako od toho aliho expresa - ak by som
to naozaj potreboval, asi by som chcel, aby to ozaj fungovalo.

wek