jak funguje tahle spojka ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 9 22:06:19 CEST 2016

 9.8.2016, 22:01:05

Dekuji za vycerpavajici odpoved.
Tuhle vec, jsem az do dneska neznal, narazil jsem na to na AX, pri
hledani neceho uplne jineho a koukal jak tele na novy vrata.
No a pan mne napadlo, zeptat se chytrejsich.
Mate pravdu, mohl jsem googlit, ale vasich schopnosti, v tomto smeru,
asi nedosahuji, rozhodne ne za 10 s. :-)
Takze, jeste jednou vsem diky, jsem zase o kousek chytrejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz