[OT] zvoneni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 5 01:16:39 CEST 2016

No proč byste je měl rozhánět a troubit na ně?
Cyklisti jsou na té silnici stejným účastníkem jako Vy.
Kdežto chodci na vyhrazené části cyklostezky  nemají moc co dělat.

Troubit se má na hovada, kteří se chovají evidentně blbě a bezohledně,
ne na ty, kteří využívají sdílený prostor s rozumem a ohleduplně, i když
mi třeba v té chvíli překáží.

PL