[OT] zvoneni

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Srpen 5 01:22:15 CEST 2016

Původní zpráva ze dne 05.08.2016 od Petr Labaj:

> No proč byste je měl rozhánět a troubit na ně? Cyklisti jsou na té
> silnici stejným účastníkem jako Vy. Kdežto chodci na vyhrazené části
> cyklostezky nemají moc co dělat.

Cyklisti tři vedle sebe také nemají na silnici co dělat, to je snad
každému jasné.

> Troubit se má na hovada, kteří se chovají evidentně blbě a
> bezohledně, ne na ty, kteří využívají sdílený prostor s rozumem a
> ohleduplně, i když mi třeba v té chvíli překáží.

No však to je jedno, jestli to jsou tři cyklisti vedle sebe nebo tři
dědulové vedle sebe. Ti důchodci už jsou možná rádi, že po tom
chodníku vůbec jdou...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem