Reproduktor do zvonku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:35:44 CEST 2016

Např. mým cílem je zábava. Zvonit na lidi potřebuju tak 1 za rok. Na druhou
stranu, na táboře, když kolo stojí před barákem, mi s ním děti zvoní každou
chvíli. S dalšími zvuky to bude zajímavější:-) A kdyby byl problém, chci tam
mít i vypínání na dálkáč:-)

Nevím co se přesně včera dělo, ale jel jsem do Šárky, že seřídím opravený
přesmykač. Tam snad byl nějakej závod, nebo co. Pořád nějaký velký skupiny
rychle jedoucích cyklistů.

PH

-----Původní zpráva-----
From: J. Polívka
To mne ani od jednoho nepotesilo.
Nejsem duchodce, ale nemam k tomu tak daleko.
Tento mesic 41177 cisteho.
Prijde mi to hloupe.
V autech nic takového není a co se deje.
Jo slysel jsem i slony a kulomety z aut, ci co to bylo. Nemyslim, ze je to
dobre.
Zvonek je kolo a troubeni auto.
Vazeni dnes to byl v Praze masakr.
Jsem hodne vyjezdeny, 6 roku dvakrat i trikrat tydne nemecko.
Dnes to byl masakr. A to jsem najel jen nejakych 50 km.

> Svoje kolo jsem si vybavil zvonkem a trubkou s balónkem a používám
> podle cílové skupiny. Na běžné chodce funguje lépe zvonek, na
> výpravu důchodců lépe trubka.

A neodpovídají důchodci svým zvonkem umístěným na vycházkové holi?