Reproduktor do zvonku

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Pátek Srpen 5 12:42:08 CEST 2016

> Jsem hodne vyjezdeny, 6 roku dvakrat i trikrat tydne nemecko.

Na kole ?
No dobrý .... Já jsem rád když dojedu 3x týdně do práce.

Ale ocenil bych n akolo opravdu silný klaksón, bych mohl rozrážet matky s
kočárkama a bruslaře na cyklostezce.
Měl jsem tohle
http://www.dx.com/p/electronic-bicycle-power-horn-with-4-led-flashing-and-mount-2-aaa-120db-23055#.V6RtL-Mdyqc
ale při neopatrném opření jiného kola do řídítek se mi to ulomilo. Troubí
to dost nahlas a lidi padaj do příkopu jako kuželky.
Doporučuji :))))