[OT] zvoneni

Čtvrtek Srpen 4 11:23:36 CEST 2016

Výpravy důchodců se tak ale obvykle chovají. Zobecněněji, i když to je spíš jen
opsání, to je "více až mnohohlavá skupina, roztažená po celé šířce cesty v
netriviální délce, pomalu se posunující". Takovéto těleso cyklistické zvonění
nevnímá, zatroubení většinou ano, přestože ruční trubka s balónkem má zvuk jasně
jiný od autohoukačky. Většinou to jsou právě ty výpravy důchodců, občas i rozvětvené
rodiny (obvykle v kombinaci s kočárky a několika zavodítkovanými psy, kteří vedou
malé děti).

Ještě horší jsou ale turisti, na ně málokdy vůbec něco funguje. Auta troubí,
tramvaje zvoní, turisti stále jdou, případně se zastavují na focení, bez ohledu na
semafory. Dělám na Malé Straně, vidím to denně, ani pro chodce není jednoduché se
skrz jejich proud dostat.

D.O.