[OT] zvoneni

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 4 11:50:00 CEST 2016

 4.8.2016, 11:30:31

Mam na slapohybu hydraulicke brzdy. Kdyz jsem slapohyb, z druhe ruky,
koupil, tak pistek predni brzdy, tak trochu netesnil. Zaolejovane
desticky sice moc nebrzdily, zato vydavaly zvuk, ktery charakterem i
intenzitou, pomerne verohodne imitovat houkani rychlikove lokomotivy.
Na cestach s vetsim vyskytem chodcu, do byla doslova, zbran hromadneho
niceni, bez ohledu na vekovou kategorii dotycnych.
Posleze jsem dal prednost lepsimu brzdnemu efektu a vadnou brzdu
vymenil, ale obcas mi to troubeni chybi.
:-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz