Reproduktor do zvonku

Středa Srpen 3 20:09:20 CEST 2016

No jo, to je přece doplněk bez atestu.
Jednou jsem jel stodvácou s houkačkou ze stoosmatřicítky, pane jo, to fungovalo ...

Svoje kolo jsem si vybavil zvonkem a trubkou s balónkem a používám podle cílové
skupiny. Na běžné chodce funguje lépe zvonek, na výpravu důchodců lépe trubka.

Když se objevovaly první elektromobily, tak se říkalo, že chodci na to nebudou
připravení a že výrobci do nich (aut, samozřejmě) budou montovat reproduktory, aby
to vyluzovalo zvuk, na který jsou lidi zvyklí a že to bude kustomizovatelné. Takže s
koupí elektromobilu čekám, až si tam budu moct nahrát zvuk tráboše ;-)

D.O.

> Varianta 2: Dají se někde sehnat reproduktory používané v bluetooth
> reprobedýnkách?
Třeba v blootooth repro bedýnkách? Alík jich má spoustu.
(teda, čím jsou vlastně specifické, že mají být bluetooth?)