Reproduktor do zvonku

Středa Srpen 3 13:55:42 CEST 2016

Nedá mi to abych si nevzpomněl na blázna - řidiče školního autobusu v Brně který si do něj instaloval reálný tramvajový zvon. Co to dělalo se staršími lidmi bydlícími třeba 50 let v místě kde v životě tramvaj nebyla ale zároveň toho zvuku dobře znalými z centra - mohli jsme se uválet smíchy. Jenže pak mu to zatrhli nadřízení - zřejmě přišlo teplé bonznutí.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Tuesday, August 02, 2016 3:54 PM
To: HW news
Subject: Reproduktor do zvonku

Dobrý den všem,

v GMe kdysi dávno mívali 8 ohm reproduktor do sirén. Byl mosazný, nebo tak nějak lesklý a tvar měl jako miniaturní verze tlampače z vesnického rozhlasu. Hrozně by se mi líbil do zvonku na kole, od kterého očekávám, že by měl umět zvonit jako kolo, jako tramvaj a štěkat:-) Jenže už ho dost dlouho nemají. Dá se někde něco takového sehnat?

Varianta 2: Dají se někde sehnat reproduktory používané v bluetooth reprobedýnkách?

Díky,
PH